سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شارژ ایرانسل

فال حافظ


چهارشنبه 89/4/30

خدا باعث و بانیش را لعنت کنه!

کلمات کلیدی :


ای خدا..... آدم بگه منافق اند یا بگه از روی نفهمی این کار ها را می کنن من یکی دیگه نمی دونم چه اسمی روشون بگذارم.عصبانی شدم!

 به جای اینکه تولیدی های مانتو را کنترل کنند  تولیدی ها ومغازه ها را آزاد میگذارند تا از حجاب یک مملکت اسلامی فقط به یک برچسب روی در اکتفا کنند که "با حجاب اسلامی وارد شوید" یا" حجاب اسلامی را رعایت کنید" انوقت مانتو تولید کنند که آستین کوتاهه! بعد نمی دونم خودشون یا مردم را ... فرض کنند که همه این مانتو ها را با آستینی می پوشند اونم آستینی که تا بالای بازو میاد؟! که اصلا وجود نداره! یا دوباره خودشون یا مردم را ... فرض کردند که میگن هرکسی این مانتو ها را می پوشه تو این گرمای بی سابقه زیرش یک لباس آستین بلند می پوشه! نه جناب مسئول!  کسی با این مانتو ها آستینی و یا زیرش لباس استین بلند می پوشه که توی این گرما حجاب میکنه چادر سرش میکنه نه کسی که حجابش به یه شال نواری روی سرش خلاصه میشه. کسی با این مانتو ها آستینی و یا زیرش لباس آستین بلند می پوشه که توی این گرما حجاب میکنه چادر سرش میکنه نه کسی که حجابش به یه شالِ نواری روی سرش خلاصه میشه.این مانتو برای آن نفر یک فرصت برای برداشتن بیشتر حجابشه که بی توجهی شما در کنترل تولید کننده ها این فرصت را به آن فرد داده.

 بعدش گشت ارشاد میگذاره که یهو آخرین مرتبه ی امر به معروف و نهی از منکر را اجرا کنه که بگه ما اِند اسلامیم! گشت ارشاد درست ما مخلصشم هستیم اما در جایی که مانتو هایی به این شکل تولید نشه! طرف بره مانتو بخره آستینش را تا بالای آرنج ببره بعد واقعا مستحق برخورده! اگر اینجا مملکت اسلامی نبود میگفتیم اینا تولید میشه اما مسلماناش نباید استفاده کنند اما حالا که مملکته اسلامیه وقتی اینطور از اینگونه لباسها سو استفاده میشه بازم چاره اش گشت ارشاده؟ نه عزیزم چاره اش 4 تا مامورند که مسلمانند، رشوه بگیرهم نیستند ....همین ! چاره اش چهارتا پلمپ تولیدی ها است آخرین راه گشت محترم ارشاده......................

...................................................................................................................................................

پ.ن: این را نوشتم چون خیلی دلم می سوزه برای دوستانی که در گشت ارشاد فعالند چون اینها در اخرین حلقه ی یک زنجیره قرار دارند که بیشتر مشکلاتی که با آن روبرو هستند در حلقه های پیش از آنها قابل حل است.


  





جمعه 89/4/25

ولادت امام حسین (ع) بر تمام عاشقان آن حضرت مبارک

کلمات کلیدی :




جمعه 89/4/18

اللهم عجل ولیک الفرج

کلمات کلیدی :

جمعه  هم گذشت و نیامدی مولای من

سوختم، گریستم در میان اشکهایم صدایی در قلبم گفت: آماده نیستی! فقط دوست داشتن ظهور کافی نیست!

گفتم.... نه می خواستم بگویم اما حرفی برای گفتن نبود. راست می گفت.راست می گفت. من آماده نیستم هنوز............

در میان اشک ها و افسوس ها که چقدر از مولایم دورم، دوباره گفت:همت مضاعف کن! کار مضاعف کن که آقا در راه است! و این آیه خواند که :

نزدیک است اسمانها در اثر عبور وحی، از فرازشان یکی پس از دیگری بشکافد، و فرشتگان در حالی که به ستایش پروردگارشان مشغولند او را تسبیح می گویند و از او می خواهند که برای زمینیان آیینی مقرر کند و کسانی که آن را بپذیرند بیامرزد. بدانید که خداست که آمرزنده و مهربان است.*

نوری در دل تاریکم روشن شد.

سر از پا نمی شناختم. گفتم اگر به این نزدیکی است پس.........

با خودم عهد بستم روزهای آتی را با عزمی مضاعف و عشقی مضاعف برای دیدارش سپری کنم

با من موافقی؟

اگر آری................

پس بسم الله

....................................................................................................................................................

* سوره ی شوری آیه ی 5




سه شنبه 89/4/15

سلام

کلمات کلیدی :

سلام دوستان

ما به تازگی از بلاگفا به پارسی بلاگ اسباب کشی کردیم این مطلب ها هم پست های بلاگفامونه!

امیدوارم زود با سیستم پارسی بلاگ کنار بیایم   ترسیدم

مطالب جدیدمون رو دنبال کنید

مرسی  تبسم




سه شنبه 89/4/15

خادم الرضا= خادم الله

کلمات کلیدی :

السلام اعلیک یا علی بن موسی الرضا

مشهد الرضا قطعه ایی از بهشت جا ماند در زمین. جایی که انسان را  برای مبارزه با این دنیای پرهیاهو از همه لحاظ مسلح می کند، از لحاظ دینی، اعتقادی، روحی و... . حال و هوای عجیبی در آن حاکم است. شما را نمی دانم اما من همیشه پیش خودم آرزو می کردم که ای کاش من هم توفیق خادم الرضا شدن را داشتم.فکر کنم یک احساس کاملا مشترک است. اما ، سئوالی مطرح است که آیا خادم الرضا بودن فقط محدود مشهد است ؟

مگر فقط کسانی که در حرم اند با آقا می توانند راز ونیاز کنند. یا نه ، مگر فقط کسانی که به زور تنه زدن به پهلوی زوّار دیگر، دو دستی به ضریح چسبیده اند و روسریها شان از سر افتاده و جلوی نامحرمان دست و گردنشان نمایان است، دعایشان مستجاب است؟ نه. به خدا این طور نیست. مگر کسی که از دورترین نقطه ی جهان با یک سلام و با خلوص نیت امام رضا را صدا می زند  حاجت نمی گیرد؟ ولله که سریع تر به مراد دل می رسد پس همین مسئلهنشان می دهد که برای خادم الرضا بودن مرزی وجود ندارد. مصاحبه ایی وجود ندارد. فقط به یک لحظه تامل نیاز دارد.

خادم الرضا یعنی چه؟ یعنی خوبرویی با مردم، پایبندی و عمل به وظایف دین، کمک و خدمت به مردم، تواضع و خشوع در برابر مردم، کار کردن با عشق برای مردم ، احترام به مردم و ... . با یک لحظه تامل می بینیم که همه ی این خصوصیات فقط محدود به حرم نمی شود. بلکه دنیای بیرون حرم تشنه تر به این خادمین است. چرا که فضای حرم کلا یک نوع دوستی و الفت بین افراد بوجود می آورد. البته منظور من ضایع کردن حق خادمین آقا نیست، خاک به دهانم اگر چنین باشد ، منظور من تعمیم دادن این نوع خدمت به کل جامعه است. با توجه به اینکه عضو ثابت خصائص یک خادم رفتارش با مردم است پس شما قضاوت کنید در همه جای این کره ی خاکی خدمت به خلق، خادم خدا بودن و به تبع آن خادم الرضایی نیست؟

خادم الرضایی نیازمند قوانین پیچیده نیست ،همین که مردم را آزار ندهی مثلا هنگام رانندگی  مراعات مردم را بکنی، صدای نوحه ایی که گوش می دهی را زیاد نکنی، بوق ممتد نزنی، در رفتار با مردم صبور باشی، به مسائل دینی توجه داشته باشی همه  و همه اینها که شاید خنده دار هم به نظر برسد جزو خادمی نه تنها امام رضا، نه تنها همه ی معصومین بلکه خادمی خداست که از همه بالاتر است.

      لطفا خوب به این موضوع فکر کنید، دنیایی که ما در آن زندگی می کنیم تشنه ی خادم الرضاها است. تشنه ی کسانی است که خود را خادم این ملت می دانند در هر سطحی که باشند.

 




دوشنبه 89/4/14

شهید عباس بابایی

کلمات کلیدی :شهید عباس بابایی

     یکی از هم دوره ایی های شهید بابایی در آمریکا می گفت: توی آمریکا دوره ی خلبانی می دیدیدیم یه روز دیدم روی بولتن خبری پایگاه (ریس)مطلبی رو نوشته بود که نظر همه را جلب کرده بود. مطلب هم این بود.

     "دانشجو بابایی ساعت 2  بعد از نیمه شب می دود تا شیطان را از خود دور کند!" تا این مطلب رو خوندم. رفتم سراغ عباس و گفتم: عباس قضیه چیه؟ اولش نمیخواست بگه، بعدشم آروم سرشو بالا آورد و گفت: چند شب پیش بد خواب شده بودم. رفتم میدون چمن تا کمی بدوم کلنل (باکستر) و زنش منو دیدن، از شب نشینی بر می گشتند. کلنل به من گفت: این وقت شب برا چی میدوی؟

     بهش گفتم: دارم ورزش می کنم. گفت : راستش را بگو. گفتم: راستش محیط خوابگاه خیلی آلوده است شیطون آدمو بد جوری اذیت می کنه. اگر آدم حواسش را جمع نکنه به گناه می افتد.بعدشم بهش گفتم: میدونی دین ما برای این طور وقتا چه توصیه ای می کنه؟ عمل سخت انجام بدین!

                                              علمدار آسمان/ص29




دوشنبه 89/4/14

هشدار!

کلمات کلیدی :زلزله


باتوجه به اتفاقات اخیر و هشدار وقوع زلزله از جانب علما و فعال شدن گسل های تهران تنها مطلبی که به ذهنم رسید آیاتی از کتاب خداست که خود بسیار گویا است:

و همانا به سوی قوم ثمود برادرشان صالح را به رسالت فرستادیم با این پیام که خدا را بپرستید و از پرستش غیر او دست بدارید.ولی آنان بی آنکه انتظار رود دو گروه شدند، گروهی مؤمن و گروهی کافر که به یکدیگر به جدال و ستیزه می پرداختند.(45)

کافرانِ قومش پس از اینکه آن ناقه را که معجزه ی صالح بود کشتند، به تمسخر سراغ عذاب موعود را می گرفتند. صالح به آنان گفت: ای قوم من، چرا پیش از اینکه در سایه ی ایمان و کردار شایسته، خوبی را برای خود بخواهید، شتاب در بدی و عذاب را می طلبید؟ چرا از شرک توبه نمی کنید و از خدا نمی خواهید که شما را بیامرزد، شاید مورد رحمت او قرار گیرید و عذاب را از شما بگرداند؟(46)

گفتند: از آن زمان که سخن از توحید گفته ایی و عده ایی به تو گرویده اند، ما دچار رنج های فراوان شده ایم، از این رو ما به تو و کسانی که با تو هستند و ایمان آورده اند، فال بد می زنیم. صالح گفت: بلا و محنت شما نزد خداست، اوست که مقتضای اعمالتان را برای شما مقرر کرده است و من در آن نقشی ندارم، بلکه شما مردمی هستید که مورد آزمایش قرار گرفته اید و این بلاها و رنج ها وسیله ی آزمون شماست.(47)

و در آن شهر، نُه گروه [از سران طوایف] بودند که در زمین به فساد و تبهکاری می پرداختند و در صدد اصلاح امور نبودند.(48)

آنان همقسم شده به خدا سوگند یاد کردند و گفتند: حتما به او و خانواده اش شبیخون می زنیم و آنان را می کشیم، سپس به ولّی او خواهیم گفت: ما شاهد کشتار او و خانواده اش نبودیم و تاکید می کنیم که ما راست می گوییم.(49)

آنان نیرنگ  به کار بردند و ما هم به سزای نیرنگشان با آنان مکر کردیم، در حالی که از مکر ما بی خبر بودند.(50)

پس بنگر که فرجام نیرنگشان چگونه بود، ما آنان[= سران طوایف] و قومشان را به تمامی نابود کردیم.(51)

و اینها خانه های آنهاست که به سبب آنکه ستم کردند از سکنه خالی شده است. به راستی در داستان صالح و قوم او برای مردمی که اهل دانشند آیتی است [ بر یکتایی خدا و حقانیت رسالت پیامبران].

آری، کافران را هلاک کردیم و کسانی را که ایمان آورده و تقوا پیشه کرده بودند، نجات بخشیدیم.(53) 

                                                                                            

                                                   سوره ی نمل آیات 53- 45 ترجمه ی قرآن بر اساس تفسیر المیزان

خدایا! مرگ ما را شهادت قرار بده!

دوستان! کمتر گناه کنیم...

انشاالله خدا به خاطر وجود مبارک امام زمان (عج) و تمام مو منانی که در این شهر و کشور زندگی می کنند این بلا را از ما دور کند.

الهی آمین

                                                                             خدایا! خدایا تا انقلاب مهدی خامنه ای نگه دار




دوشنبه 89/4/14

اگر عاقل باشید!

کلمات کلیدی :غزهکاروان آزادی

الهم عجل لولیک الفرج

خدایا رذالت  قصاوت، نژادپرستی، نقض حقوق بشر، نقض تمام قانون هایی که غربی ها خود به آن استناد می کنند تا چه حد، نقض قوانین بین الملل در برابر چشم مردم دنیا کشتن انسان های بی گناه تا کی؟. این دشمن ماست این دشمنی است که امام(ره) فرمود باید از صحنه ی روزگار محو شود. این دشمنی است که امام(ره)  قبل از هر کسی و بهتر از هر کسی در دنیا شناخت. روحت شاد که سی سال برای شناخت تو کم است 200 و یا 400 سال بعد شاید تو را به اندازه ایی که شایسته ات است بشناسند. اگر کسی ذره ایی انسانیت در وجودش باشد، ذره ایی آزاده باشد این را خواهد فهمید. این دشمن ماست ما به این که دشمنی به رذالت و پلیدی اسرائیل و بعد شیطان بزرگ داریم به خود و به راهمان افتخار می کنیم اما آیا افرادی که شعار می دهند" نه غزه نه لبنان..." از دوستی که انتخاب کردند راضی اند؟ از متحدی که برایش خوش رقصی کردند اطلاعی دارند یا هنوز اندر خم مُد و مدل مو و... هستند و فقط چون سبز لجنی مد  پارسال پولدارها و ضالین بود آمدند و شعاری دادند؟ آقای کواکبیان آیا می شود حتی برای لج به لج گذاشتن با نظام به نفع یک چنین انسان هایی که فقط از ظاهر انسانی برخوردارند شعار داد؟ والله نمی شود.

آیا می شود نسبت به مجوزشان برای انجام این اقدامات شنیع که همان هولوکاست است بی تفاوت بود؟ آیا شما می توانید؟شایدشما بتوانید. اما فردی مانند احمدی نژاد که با آرمان های امام، با اصول امام با خط امام آزاده زندگی کرده و به حق شاگرد خلف امام است می تواند؟ واضح است،پاسخ این را من که فقط امام را در تلویزیون دیده ام و یا فقط از ایشان در کتابها خوانده ام می دانم و به طور قطع می گویم نه!  کدام نان حلال خورده ایی امکان دارد این را نفهمد؟ چگونه می شود کسی که با آرمان های جمهوری اسلامی و در واقع آرمانهای امام(ره) آشنا باشد به مطرح شدن موضوع هولوکاست در جهان اعتراض داشته باشد؟

چه خوب است در راهتان تامل کنید، بررسی کنید ببینید راهتان، حزبهایتان هیچ نشانه ای ازاسلام ناب که امام(ره) می فرمودند را دارد؟ ای کاش  فکر کردن آنقدر برای برخی سخت نبود! مسئله ایی در دنیای اسلام و در کل دنیا  بزرگتر از کشتن انسان های بی گناه به دست رژیم صهیونیستی وجود دارد؟

اولویت امام(ره) در سیاست خارجه اش مقابله با اسرائیل بود و شاگرد های امام(ره) که خوشبختابه در ایران و حتی در دنیا کم نیستند این را متوجه شده و عمل می کنند. چند ماه پیش مصاحبه ی نتانیاهو را با بی بی سی عربی خواندم که با چه وقاهتی می گفت ما برای چه باید امنیت خود را به خطر بیاندازیم و از اجازه ی بازدید از تاسیسات هسته ایمان را به آژانس بدهیم؟ این حرفهای قلدر موبانه چیزی جز احمق فرض کردن مردم دنیا است؟ نه! کشتن کاروانیان حامل کمک به مردم غزه چه؟ جز دهن کجی به تمام قوانینی است که اجرایش را به تمام کشورها تحمیل میکنند؟ نه!  پس باید زلزله ای که بعد از فوت امام(ره) دوباره با روی کار آمدن مدعی واقعی خط امام به بدنه ی این رژیم مجعول افتاد را فهمید. باید سر منشا شعار" نه غزه، نه لبنان" را فهمید. باید بازیچه ی بنی صهیون شدن را فهمید اگر ........عاقل باشید.




پنج شنبه 89/4/10

تشکر از سران فتنه به پاس خدمات ناخواسته

کلمات کلیدی :

الهم عجل لولیک الفرج

خدایا رذالت  قصاوت، نژادپرستی، نقض حقوق بشر، نقض تمام قانون هایی که غربی ها خود به آن استناد می کنند تا چه حد، نقض قوانین بین الملل در برابر چشم مردم دنیا کشتن انسان های بی گناه تا کی؟. این دشمن ماست این دشمنی است که امام(ره) فرمود باید از صحنه ی روزگار محو شود. این دشمنی است که امام(ره)  قبل از هر کسی و بهتر از هر کسی در دنیا شناخت. روحت شاد که سی سال برای شناخت تو کم است 200 و یا 400 سال بعد شاید تو را به اندازه ایی که شایسته ات است بشناسند. اگر کسی ذره ایی انسانیت در وجودش باشد، ذره ایی آزاده باشد این را خواهد فهمید. این دشمن ماست ما به این که دشمنی به رذالت و پلیدی اسرائیل و بعد شیطان بزرگ داریم به خود و به راهمان افتخار می کنیم اما آیا افرادی که شعار می دهند" نه غزه نه لبنان..." از دوستی که انتخاب کردند راضی اند؟ از متحدی که برایش خوش رقصی کردند اطلاعی دارند یا هنوز اندر خم مُد و مدل مو و... هستند و فقط چون سبز لجنی مد  پارسال پولدارها و ضالین بود آمدند و شعاری دادند؟ آقای کواکبیان آیا می شود حتی برای لج به لج گذاشتن با نظام به نفع یک چنین انسان هایی که فقط از ظاهر انسانی برخوردارند شعار داد؟ والله نمی شود.

آیا می شود نسبت به مجوزشان برای انجام این اقدامات شنیع که همان هولوکاست است بی تفاوت بود؟ آیا شما می توانید؟شایدشما بتوانید. اما فردی مانند احمدی نژاد که با آرمان های امام، با اصول امام با خط امام آزاده زندگی کرده و به حق شاگرد خلف امام است می تواند؟ واضح است،پاسخ این را من که فقط امام را در تلویزیون دیده ام و یا فقط از ایشان در کتابها خوانده ام می دانم و به طور قطع می گویم نه!  کدام نان حلال خورده ایی امکان دارد این را نفهمد؟ چگونه می شود کسی که با آرمان های جمهوری اسلامی و در واقع آرمانهای امام(ره) آشنا باشد به مطرح شدن موضوع هولوکاست در جهان اعتراض داشته باشد؟

چه خوب است در راهتان تامل کنید، بررسی کنید ببینید راهتان، حزبهایتان هیچ نشانه ای ازاسلام ناب که امام(ره) می فرمودند را دارد؟ ای کاش  فکر کردن آنقدر برای برخی سخت نبود! مسئله ایی در دنیای اسلام و در کل دنیا  بزرگتر از کشتن انسان های بی گناه به دست رژیم صهیونیستی وجود دارد؟

اولویت امام(ره) در سیاست خارجه اش مقابله با اسرائیل بود و شاگرد های امام(ره) که خوشبختابه در ایران و حتی در دنیا کم نیستند این را متوجه شده و عمل می کنند. چند ماه پیش مصاحبه ی نتانیاهو را با بی بی سی عربی خواندم که با چه وقاهتی می گفت ما برای چه باید امنیت خود را به خطر بیاندازیم و از اجازه ی بازدید از تاسیسات هسته ایمان را به آژانس بدهیم؟ این حرفهای قلدر موبانه چیزی جز احمق فرض کردن مردم دنیا است؟ نه! کشتن کاروانیان حامل کمک به مردم غزه چه؟ جز دهن کجی به تمام قوانینی است که اجرایش را به تمام کشورها تحمیل میکنند؟ نه!  پس باید زلزله ای که بعد از فوت امام(ره) دوباره با روی کار آمدن مدعی واقعی خط امام به بدنه ی این رژیم مجعول افتاد را فهمید. باید سر منشا شعار" نه غزه، نه لبنان" را فهمید. باید بازیچه ی بنی صهیون شدن را فهمید اگر ........عاقل باشید.




   1   2      >
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز