سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شارژ ایرانسل

فال حافظ


چهارشنبه 89/5/27

زمینه سازی فیلم ها و سریالهای داخلی برای موفقیت فارسی وان

کلمات کلیدی :


مدتی است فکر روش و شیوه ی زیرکانه و صهیونیست موبانه ی فارسی وان همه و خود من را به فکر فروبرده است که چقدر هوشمندانه تیرهایی که آمریکایی ها و اروپاییان سال هاست به هدف نزده اند نزدیکتر به هدف زده است.پخش فیلم با سانسور، تبریک اعیاد مذهبی(پیشتر شبکه های دیگر هم این کار را کرده بودند) و پخش فیلم با دوبله ی فارسی و... .اما در بررسی هایی که کردم متوجه شدم روشی که فارسی وان برای ابتذال فکری مخاطبان ایرانی اش برگزیده نشعت گرفته از مسیری است که سینما گران داخلی خودمان طی کردند یا در حالت خوشبینانه تر اینکه مدیران فارسی وان به خوبی از مسیر کجی که کارگردانان و سینما گران داخلی در آن پیش می روند و تیپ خاصی از فیلم ها(مانند فیلم هایی به موضوع زن دوم، ارتباط با جنس مخالف و...) را برای مخاطبان داخلی جا انداخته اند به صورت احسن سو استفاده می کند.

حقیقت این است که علی رغم واقعیت های موجود که میزان مردهایی با دو همسر به اندازه ایی که در سینما اغراق شده زیاد نبوده اما در سالهای گذشته اکثر فیلم ها و سریالها با موضوع همسر دوم به حدی زیاد شده بود که کم کم باعث القای یک ترس و نگرانی به خانم ها شد و به تبع آن پس از این چند سالی که از پخش این سریالها می گذرد امر به اکثر خانم ها مشتبه شد که  درصد اینکه این اتفاق برای آنها نیز رخ دهد بالاست.

طبیعی است برای خانمها این سئوال پیش می آید که چرا من حق مقابله به مثل را ندارم؟ و یا حق من پایمال شده و از این دست مطالبه کردن حق و حقوق. غافل از اینکه تمام اینها القای یک مطلب و تکرار پی در پی آن از تلویزیون است.

با تاسیس شبکه ی فارسی وان وپخش سریال های مخرب و جهت دار مخاطبی که تا دیروز با القای مکرر یک خطر مواجه بوده است و با تاثیر گرفتن از اینگونه سریالها مدام در ترس بوده با مشاهده ی سریا لی مانند ویکتوریا کاملا احساس زن هایی که در این سریال برای مقابل به مثل، به همسران خود خیانت کرده اند را درک کرده و بدتر از همه آنکه این حق را برای این افراد قائل می شوند.

با توجه به تاثیر رسانه های تصویری وبه خصوص تاثیر سریال ها ی تلویزیونی به دلیل قدرت زیاد در شکل دادن به افکار مخاطبین مسئولین این شبکه به نحوی احسن از این بستر فکری مناسب که کارگردانان داخلی بوجود آورده اند استفاده کرده و در القای بی حیایی و تلاش برای متلاشی کردن نهاد خانواده که از اصلی ترن رکنهای زندگی ایرانی –اسلامی ماست کوشیده است.

در ادامه این سئوال پیش می آید که چرا از رسانه های تصویری که در حال حاضر در دنیا به عنوان یک ابزار استراتژیک و مهم استفاده می شود فقط در حد سرگرمی، پراندن تکه ها ی سیاسی و تقلید صرف از فیلم های هالیوودی استفاده شود؟چرا باید هدف شبکه هایی مانند فارسی وان قلب اعتقادات و فرهنگ ما باشد ولی هدف فیلم سازی در سینمای ما فقط نشان دادن رابطه پسر ودختر و یا نشان دادن انسانهای مذهبی ریا کار باشد؟این شبکه از نقص های موجود در صنعت سینمای ما نه از نقص هایی که در امکانات برای تولید فیلم، بلکه از نقص های اعتقادی در بین نویسندگان،کارگردانان ودر کل اصحاب رسانه استفاده کرده و با کمک اینها کمر به ازبین بردن تمام ارزشهای والای ایرانی اسلامی بسته است.





پنج شنبه 89/5/21

ماه رمضان فرصتی دوباره

کلمات کلیدی :ماه رمضانتوبه

اصلا آدم باورش نمی شه ماه رمضان دوباره اومد به این سرعت ....

اما جای تامل برانگیز و خوبش اینجاست که خدا به این زودی دوباره به ما یه فرصت دوباره داده یه فرصت برای جبران ساعاتی که ما از او غافل شدیم و کنارمان احساسش نکردیم...

خدا خودش دست به کار شد و به جای آن لحظات و روزها و شاید ماه ها که فراموشش کردیم همه لحظاتمان را دوباره پر از رنگ و بوی خودش کرد..............

آدم بعضی اوقات در بین توبه های شب قدر با خودش میگه یعنی میبخشه؟ یعنی همه ی آن لکه ها ی سیاه، سفید شد؟ اما وقتی میبینی خدا به این زودی یه فرصت دیگه برای توبه و پاک شدن بهت داده با خودت میگی :" بابا این چه سئوالیه معلومه که میبخشه! خدا که خودش اومده طرف من، به من اینهمه فرصت داده ، میشه من توبه کنم نبخشه؟"........... نه.... معلومه که نه.

وقتی خدا به من که یه بنده ی گناهکارم امید بازگشت داره چرا من از اون که خدائه، رحیم ، رحمان، تواب و.... امید بخشش نداشته باشم

وقتی مهمان خدا شدی یعنی  بخوابی، راه بری،هر کاری کنی ثوابش را مهمان خدایی بی حساب بهت ثواب میده..........

خیلی قشنگه هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااتبسم

با اینکه الان که این را مینویسم خیلی گشنمه اما وقتی یاد این میافتم که خدا آنقدر من را دوست داره که من را 30 روز مهمان خودش کرده اصلا این سختی های روزه رو احساس نمی کنم

سر سفره ی افطار من را یادتون نره!

التماس دعا

 




یکشنبه 89/5/3

نشانه های آخرالزمان

کلمات کلیدی :نشانه های ظهورمهدی (عج)آخرالزمان

رسول اکرم(ص) خبر از قیام مهدی روحی له الفداء می دهد و از آن حضرت به نام خاتمه دهنده به دین چنین می فرماید:

هم چنانکه دین بوسیله ی من آغاز شد، توسط فرزندم مهدی(عج) خاتمه می یابد...در آخر الزمان امت من در سایه ی زمامداری ستمگر به بلاهایی مبتلا می شوند که مانند آن را نشنیده اند و به اندازه ای عرصه بر مردم تنگ می شود که پناهگاهی برای خود پیدا نمی کنند. در این هنگام خداوندی مردی از عترت و اهل بیت من برمیانگیزد که حهان را پر از عدل و داد می کند چنانکه پر از ظلم و جور شده باشد. از ویژگی های او این است که اهل زمین و ساکنان آسمانها او را دوست می دارند و آسمان بارانهای خودش را می بارد و زمین برکاتش را در اختیار قرار می دهد.

در آخر الزمان مردمانی بیایند که از نظر ظاهر، سیمای آدمیان را دارند، امّا دلهایشان مانند قلبهای شیطانها است(پر از خودخواهی و تکبر و غرور و امثال اینها است.) مانند گرگهای درنده دلشان خالی از رحمت و عطوفت انسانی باشد،قتل و خوونریزی برای آنها یک امر بسیار ساده و بی اهمیت خواهد بود و از کارهای زشت دوری نمی کنند.اگر از آنهامتابعت کنی تو را از خود می رانند و اگر از آنان فاصله بگیری تو را مورد غیبت و عیبجویی قرار می دهند، اگر با تو سخن گویند دروغ می گویند و اگر آن مردم را امین خویش قرار دهی به تو خیانت می کنند. بچه های آنها با ناز و نخوت زندگی می کنند و جوانانشان بیباک و از خود راضی اند چندان که مردم را از بی تربیتی خویش عاجز می کنند. پیروان آنها امر به خوبیها و نهی از بدی ها نمی کنند. عزت جستن به وسیله ی آنها ذلت و خواری است، مطالبه ی موجودی آنها فقر و ناتوانی است. شخص عاقل در میان آنها گمراه به شمار می آید و امر به معروف کننده مورد تهمت و افترا قرار میگیرد. افراد با ایمان و صاحبان تقوا در میان ایشان ضعیف خواهند بود، اما افراد فاسق در میان آنها با شخصیت حساب می شوند.کارهای خوب و سنتهای الهی در میان این جمعیت بدعت محسوب می شود و از طرفی بدعت در میان آنها سنت به حساب می آید. در چنین زمانی که مردمش دارای چنین خصوصیات اخلاقی شده اند، خداوند اشرار و مردم بد را بر آنها مسلط می کند و دیگر دعاوی خوبان اجابت نخواهد شد.




طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز