سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شارژ ایرانسل

فال حافظ


پنج شنبه 89/4/10

هر که ولایی تر، پر!

کلمات کلیدی :


1

« ما ولایت فقیه را باید مثل سدی در مقابل نفوذ غرب گرایی در کشور به وجود بیاوریم.»

 

1.    فوق لیسانس جامعه شناسی از فرانسه بود. در مورد رجال سیاسی و تاریخی ایران اطلاعات کاملی داشت. از او به عنوان دایرة المعارف رجال ایران یاد می کردند.
2.    از اصلی ترین مدافعین الحاق اصل ولایت فقیه به قانون اساسی و تفویض فرماندهی کل قوا به ولی فقیه بود.
3.    قبل از کاندیداتوری بنی صدر گفته بود: « آن هایی که قانون اساسی را قبول ندارند و آن هایی که رئیس جمهوری را در روزنامه مترسک قلمداد می کنند، همین جا خود را کاندیدای ریاست جمهوری خواهند کرد.»
4.    وقتی فهمیدند او کیست، اتهامی به او زدند و این شعار را فریاد زدند: « آیت کودتاچی اعدام باید گردد!» . او اما امام داشت. به خاطر حرف امامش، سکوت را ترجیح داد.
5.    چهار شنبه 14 مرداد 1360 ، روز رای اعتماد مجلس برای وزارت امور خارجه به آقای میر حسین موسوی بود. آن روز به سختی بیمار بود، همسرش از او خواست که امروز در خانه بماند و استراحت کند در جواب گفت: « امروز باید تکلیف جمهوری اسلامی مشخص شود، و من باید بروم و این اسناد و مدارک را برای مردم روشن کنم.». اسنادی با خود داشت.
6.    محافظ اش شب قبل عوض شده بود. و این تغییر چیز عجیبی بود. از خانه که خارج می شود ، با 65 گلوله ترور می شود.
7.    بعدها گفته شد آن اسناد، اسناد روابط  آقای میر حسین موسوی با فرماسونری بود.
8.    او شهید دکتر حسن آیت، شهید دفاع از اصل ولایت فقیه بود.

2

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمد لله رب العالمین و صلی الله علی محمد و آله الطاهرین و سلم.

انالله و انا الیه راجعون

هذا ما وعدنا الله و رسوله و صدق الله و رسوله. اللهم زدنا ایماناً و ارحمنا. اشهد ان لااله الا الله وحده لا شریک له و أن محمّداً عبده و رسوله ارسله بالهدی و دین الحق و ان الصدیقة الطاهرة فاطمة الزهرا، سیدة نساء العالمین و أن علیاً أمیرالمؤمنین و الحسن و الحسین و علی بن الحسین و محمّد بن علی و جعفر بن محمّد و موسی بن جعفر و علی بن موسی و محمّد بن علی و علی بن محمّد و الحسن بن علی و الحجة القائم المنتظر صلواة الله و سلامه علیهم ائمتی و سادتی و موالی بهم اتولی و من اعدائهم اتبرء و أن الموت و النشور حق و الساعة آتیة لا ریب فیها و أن الجنة و النار حق.

اللهم أدخلنا جنتک برحمتک و جنّبنا و احفظنا من عذابک بلطفک و احسانک یا لطیفاً بعباده یا أرحم الراحمین.

خداوندا! این تو هستی که قلبم را مالامال از عشق به راهت، اسلامت، نظامت و ولایت قرار دادی؛

خدایا! تو خود می دانی که همواره آماده بوده ام آن چه را که تو خود به من دادی در راه عشقی که به راهت دارم نثار کنم. اگر جز این نبودم آن هم خواست تو بود.

پروردگارا رفتن در دست توست، من نمی دانم چه موقع خواهم رفت ولی می دانم که از تو باید بخواهم مرا در رکاب امام زمانم قرار دهی و آن قدر با دشمنان قسم خورده دینت بجنگم تا به فیض شهادت برسم.

خداوندا ولی امرت حضرت آیت الله خامنه ای را تا ظهور حضرت مهدی(عج)، زنده، پاینده و موفق بدار. آمین یا رب العالمین – من الله التوفیق

علی صیاد شیرازی، 19 دی ماه 1371 – 15 رجب 1413

 

 

3

اگر می خواهید اسلام ما، و آن اسلام فقاهتی بماند، باید به اهمیت ولایت فقیه پی ببرید و از علمای اسلام که شاگردان تربیت شده ی مکتب امام صادق (ع) می باشند، اطاعت و پیروی کنید و بدانید اسلام با ولایت می ماند و بدون آن محال است.
شهید مفقود الاثر کرم دهقانی

4
 خدایا! خدایا! تا انقلاب مهدی (عج) خامنه ای را نگه دار