سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شارژ ایرانسل

فال حافظ


پنج شنبه 89/4/10

تبریک سال نو

کلمات کلیدی :

 

یا مقلب القلوب و الابصار. یا مدبر الیل و النهار. یا محول الحول و الاحوال. حول حالنا الی احسن الحال

سال نو مبارک

یک سال گذشت. یک سال پرماجرا. یک سال مملو از غیرت و عزت. یک سال که به منزله ی فصل امتحانی برای 30 سال مدرسه ی انقلاب بود. چه بسیار که قبول و چه کسانی(!) که مردود شدند. کسانی که مانند یک انقلابی، انقلاب کردند ولی مانند یک انقلابی زندگی نکردند که اگر انقلابی زندگی می کردند هیچگاه از مسیر ولایت به این شکل منحرف نمی شدند.

سالی که گذشت خانه تکانی اش از 22 خرداد شروع شد. سالی که مردم ایران مهر خواص بی بصیرت و مردود شده را از دل  بیرون راندند.

 سالی که به برکت صاحبش آقا علی بن موسی الرضا خون تازه به رگهای انقلاب دوید وسالی سراسر حماسه ساخت.  ایران در سالی که گذشت، تاب دروغگویان ، سیدهای دروغین و خط امامی های دروغین را نداشت.

سال پیش سالی بود که انقلابیون راستین ثابت قدم تر و پشت کنندگان به ولایت رسواتر گشتند.

این اتفاقات تلخ و شیرینی که در سال 88 افتاد  همه وهمه  باعث شد که امسال لحظه ی تحویل سال با تمام وجود اول از هر خواسته ایی از خدا عاقبت به خیری و ثابت قدمی در راهی که پیش گرفته ایم بخواهیم . از خدا تا آخرین لحظه ی عمر بصیرت بخواهیم.

پس به برکت درسهایی که از سال گذشته آموختیم دعا می کنیم:

"خدایا ما را یاری کن که در راهمان ، در عقیده یمان، در ولایت پذیریمان ثابت قدم بمانیم. خدایا ما را ولایت مدار بمیران." و در نهایت " خدایا، خدایا تا انقلاب مهدی(عج) خامنه ایی نگه دار."