سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شارژ ایرانسل

فال حافظ


چهارشنبه 89/4/30

خدا باعث و بانیش را لعنت کنه!

کلمات کلیدی :


ای خدا..... آدم بگه منافق اند یا بگه از روی نفهمی این کار ها را می کنن من یکی دیگه نمی دونم چه اسمی روشون بگذارم.عصبانی شدم!

 به جای اینکه تولیدی های مانتو را کنترل کنند  تولیدی ها ومغازه ها را آزاد میگذارند تا از حجاب یک مملکت اسلامی فقط به یک برچسب روی در اکتفا کنند که "با حجاب اسلامی وارد شوید" یا" حجاب اسلامی را رعایت کنید" انوقت مانتو تولید کنند که آستین کوتاهه! بعد نمی دونم خودشون یا مردم را ... فرض کنند که همه این مانتو ها را با آستینی می پوشند اونم آستینی که تا بالای بازو میاد؟! که اصلا وجود نداره! یا دوباره خودشون یا مردم را ... فرض کردند که میگن هرکسی این مانتو ها را می پوشه تو این گرمای بی سابقه زیرش یک لباس آستین بلند می پوشه! نه جناب مسئول!  کسی با این مانتو ها آستینی و یا زیرش لباس استین بلند می پوشه که توی این گرما حجاب میکنه چادر سرش میکنه نه کسی که حجابش به یه شال نواری روی سرش خلاصه میشه. کسی با این مانتو ها آستینی و یا زیرش لباس آستین بلند می پوشه که توی این گرما حجاب میکنه چادر سرش میکنه نه کسی که حجابش به یه شالِ نواری روی سرش خلاصه میشه.این مانتو برای آن نفر یک فرصت برای برداشتن بیشتر حجابشه که بی توجهی شما در کنترل تولید کننده ها این فرصت را به آن فرد داده.

 بعدش گشت ارشاد میگذاره که یهو آخرین مرتبه ی امر به معروف و نهی از منکر را اجرا کنه که بگه ما اِند اسلامیم! گشت ارشاد درست ما مخلصشم هستیم اما در جایی که مانتو هایی به این شکل تولید نشه! طرف بره مانتو بخره آستینش را تا بالای آرنج ببره بعد واقعا مستحق برخورده! اگر اینجا مملکت اسلامی نبود میگفتیم اینا تولید میشه اما مسلماناش نباید استفاده کنند اما حالا که مملکته اسلامیه وقتی اینطور از اینگونه لباسها سو استفاده میشه بازم چاره اش گشت ارشاده؟ نه عزیزم چاره اش 4 تا مامورند که مسلمانند، رشوه بگیرهم نیستند ....همین ! چاره اش چهارتا پلمپ تولیدی ها است آخرین راه گشت محترم ارشاده......................

...................................................................................................................................................

پ.ن: این را نوشتم چون خیلی دلم می سوزه برای دوستانی که در گشت ارشاد فعالند چون اینها در اخرین حلقه ی یک زنجیره قرار دارند که بیشتر مشکلاتی که با آن روبرو هستند در حلقه های پیش از آنها قابل حل است.